Wirus do tej pory kojarzony był głównie jako złośliwe oprogramowanie. Mamy programy antywirusowe, kampanie społeczne tłumaczące zagrożenia istniejące w sieci. Walka z zagrożeniami w sieci jest toczona przez naszych programistów przez cały czas istnienia naszego serwisu. Do tej pory bardzo skutecznie i mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy wygrywać tę walkę.
Aktualnie przyszło nam – społeczeństwu – zmierzyć się z dużo poważniejszym wirusem w świecie rzeczywistym. Na bieżąco śledzimy wszystkie informacje odnośnie koronawirusa i komunikaty prasowe, a także instrukcje dotyczące zachowania odpowiednich środków bezpieczeństwa. Zgadzamy się, że warto z wyprzedzeniem wprowadzić działania prewencyjne i zapobiegawcze.
Praca zdalna serwisu Kuriernet.pl
W związku z powyższym zdecydowaliśmy , że nasze biuro obsługi będzie działało w trybie zdalnym. Od 16 do 29 marca nasi konsultanci będą obsługiwali wasze zapytania z domu. Infolinia będzie cały czas obsługiwana. Możecie się z nami kontaktować w dotychczasowych godzinach pracy infolinii. Wybaczcie jednak, jeżeli będziecie musieli nieco dłużej poczekać na połączenie.
Cały czas również będziemy obsługiwali zapytania email. Możecie śmiało komunikować się z nami w ten sposób. Możecie również wykorzystać formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.
W oczekiwaniu na dobre informacje
Decyzja ta podyktowana jest przede wszystkim troską o naszych pracowników. Wprowadzenie pracy zdalnej zmniejszy liczbę interakcji w miejscu pracy i zminimalizuje ryzyko ewentualnego zachorowania lub przenoszenia zarazków.
Apelujemy, abyście w miarę możliwości wprowadzili środki zapobiegawcze również w waszym otoczeniu. Jeżeli będziemy wspólnie dążyli do jednego celu z pewnością osiągniemy sukces.
Będziemy stale monitorowali bieżącą sytuację. Jeżeli poziom bezpieczeństwa pozwoli na powrót do normalnego trybu pracy niezwłocznie was o tym poinformujemy.