GLS jest jedną z nielicznych firm na rynku usług kurierskich, która jest absolutnym liderem w zakresie transportu przesyłek paczkowych. Obok jakości i dbałości o szczegóły, stoi konkurencyjna cena oraz obsługa Klienta, co zostało docenione przez tysiące zadowolonych kontrahentów. Co wyróżnia firmę GLS?
- Obsługa przesyłki przez Klienta to minimum czynności- konieczne jest jedynie zamówienie odbioru oraz przygotowanie przesyłki dla kuriera. To nasz pracownik umieści ją w samochodzie oraz przygotuje naklejkę etykiety adresowej.
- Najlepsza oferta produktów dodatkowych na rynku. Ubezpieczenie paczki jeszcze nigdy nie było tak tanie i opłacalne. W zakresie kosztów przesyłki, firma proponuje jej ochronę do równowartości 6 000 złotych.
- Import oraz eksport paczek. GLS jest Twoim międzynarodowym partnerem. Nie tylko odbierze od Ciebie przesyłkę, ale także ją dostarczy. Jego pracownicy w całej Unii Europejskiej pracują dla Ciebie.
- Ograniczenia w zakresie wysyłanych przedmiotów
- Sprzedawaj produkty z pomocą GLS i KurierNet.pl
- Poczekaj na odbiór paczki przez kuriera lub dostarcz ją do nas osobiście
- FAQ- najczęstsze pytania
- Q: Zamówiłem odbiór przesyłki. Kurier jednak nie przyjechał. Dlaczego?
- Q: W trakcie zamawiania odbioru nastąpiła przerwa w dostawie Internetu. Nie wiem, czy poprawnie zamówiłem przesyłkę. Jak mogę to sprawdzić?
- Q: Dlaczego kurier nie zajmuje się pakowaniem przesyłki?
- Q: Wysyłam przesyłkę za pobraniem. Wpisałem jednak zły numer konta. Co w takim przypadku?
- Q: Chciałbym jeszcze przed zamówieniem przesyłki dowiedzieć się, ile będzie ona kosztowała. Jak mam to zrobić?
- Q: Wysyłam przesyłkę do Klienta. Umówiłem się z nim, że to on pokryje koszty usługi kurierskiej. Czy możliwe jest scedowanie na niego tej opłaty?
- Q: Obecnie chcę nadać przesyłkę paczkową, jednak moja firma rozwija się i będę zainteresowany również przesłaniem większych gabarytów do różnych miejsc. Czy mogę skorzystać z pośrednictwa KurierNet.pl?
- Q: Dużo korzystam z telefonu komórkowego. Raczej nie znajduję czasu, by usiąść przed komputerem. Czy KurierNet.pl ma swoją wersję mobilną?
Ograniczenia w zakresie wysyłanych przedmiotów
KurierNet.pl oraz firma GLS stale pracują nad tym, aby spełniać oczekiwania Klientów. Nasza oferta budowana jest w oparciu o Twoje opinie i kierowane do nas pytania. Pomimo szczerych chęci są produkty, których z uwagi na ich bezpieczeństwo czy też obowiązujące prawo nie możemy obsłużyć.
Należą do nich:
1. materiały, które z uwagi na swój skład lub właściwości mogą być niebezpieczne dla ludzi oraz transportu;
2. substancje objęte akcyzą;
3. zwierzęta
4. produkty, które z uwagi na właściwości lub przeznaczenie mogą ulegać zepsuciu w takcie transportu;
5. przedmioty, których posiadanie, handel lub użycie są zakazane z uwagi na obowiązujące na terenie RP lub UE prawo;
6. szeroko rozumiane papiery wartościowe (pieniądze, znaki handlowe, czeki, weksle itp.);
7. wszelkie inne rzeczy, których transport jest zakazany w związku z obowiązującym prawem lub właściwościami.
Zarabiaj na przesyłkach kurierskich z Kuriernet.pl
Nawet 50 zł za jedną paczkę
Pełna lista rzeczy, które nie mogą być przesyłane za pomocą kuriera GLS znajduje się w regulaminie świadczonych usług. Nadto, zarówno KurierNet.pl, jak i GLS zastrzegają sobie możliwość kontroli zawartości paczek na każdym etapie transportu oraz zwrotu przesyłki w razie uzasadnionego podejrzenia, że w jej wnętrzu znajdują się rzeczy objęte zakazem.
Sprzedawaj produkty z pomocą GLS i KurierNet.pl
KurierNet.pl i GLS wsłuchują się w potrzeby swoich Klientów. W dobie rosnącego rynku e- commerce rozumiemy, że wysyłasz dużą liczbę paczek do swoich Klientów oraz oczekujesz od kuriera pełnego profesjonalizmu i sprawności w działaniu. Wielu z Twoich kontrahentów decyduje się na przesyłkę za pobraniem? Nie ma problemu. Pomożemy Ci w tym.
Kurier GLS realizuje przesyłki krajowe z zadeklarowaną kwotą pobrania do wysokości 6 500 złotych. Zamawiając odbiór, zaznacz odpowiednią opcję i wpisz kwotę oraz numer rachunku bankowego. Po odebraniu przed adresata paczki, środki trafią prosto na Twoje konto.
Sprawdź jak tanio wyślesz paczkę z Kuriernet.pl
Paczki do Niemiec już od 47,44 zł brutto
Możliwe terminy dokonania przelewu środków na konto są następujące:
· 2 dni robocze od momentu odebrania paczki przez adresata,
· 7 dni roboczych od momentu odebrania paczki przez adresata,
· 14 dni roboczych od momentu odebrania paczki przez adresata.
To Ty decydujesz jak szybko chcesz, aby Twoje środki znalazły się na koncie. Serwis Kuriernet gwarantuje niezawodność i wieloletnie doświadczenie w branży kurierskiej
Poczekaj na odbiór paczki przez kuriera lub dostarcz ją do nas osobiście
Aby nadać paczkę możliwe jest skorzystanie z dwóch rozwiązań. Pierwsze z nich oznacza oczekiwanie na kuriera GLS, który odbierze od nas przesyłkę. Jeśli jednak chcesz nadać ją osobiście, możesz skorzystać z sieci punktów nadawczych i odbiorczych ParcelShop znajdujących się w wielu miastach naszego kraju. Adresy, nazwy oraz dane kontaktowe poszczególnych lokalizacji szukaj na stronie internetowej GLS. Punkty odbioru i doręczenia paczek dostępne są również w wielu krajach Unii Europejskiej. Ten sposób nadania paczki GLS świetnie sprawdzi się u osób, które nie mogą oczekiwać na podjazd kuriera, albo po prostu mają po drodze do najbliższego punktu nadania paczek kurierskich.
Usługa odbioru i dostawy paczek w punktach ParcelShop zostanie wkrótce udostępniona w formularzu zamawiania kuriera na stronie Kuriernet.pl. Przed nadaniem paczki zapytaj nasze Biuro Obsługi Klienta o dostępność tej usługi.
FAQ- najczęstsze pytania
Q: Zamówiłem odbiór przesyłki. Kurier jednak nie przyjechał. Dlaczego?
A: Nasi kurierzy starają się dotrzeć do każdej zleconej lokalizacji i skutecznie odebrać paczkę. Jeśli jednak stało się tak, że nasz pracownik nie przyjechał, rozpocznij działanie od analizy zamówienia. Sprawdź, czy informacje adresowe są tam poprawnie wprowadzone. Jeśli okaże się, że konieczne jest naniesienie zmian, anuluj zamówienie, a następnie złóż nowe. Jeżeli jednak mimo poprawnych informacji kurier nie przyjechał po pakunek, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Postaramy się możliwie szybko zająć sprawą.
Q: W trakcie zamawiania odbioru nastąpiła przerwa w dostawie Internetu. Nie wiem, czy poprawnie zamówiłem przesyłkę. Jak mogę to sprawdzić?
A: Wszystko jest pod kontrolą. Możesz wybrać jedną z kilku możliwości. Najszybciej będzie zalogować się na panel użytkownika na portalu KurierNet.pl i sprawdzić listę zamówień oraz ich status. Inną drogą będzie kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą centralą. Podając podstawowe dane, możemy namierzyć każde zlecenie oraz przesyłkę.
Q: Dlaczego kurier nie zajmuje się pakowaniem przesyłki?
A: Ideą firmy GLS jest pewność i szybkość dostawy. Nasi kurierzy, pomimo bardzo dobrej organizacji pracy, mają pełne ręce zleceń. Pracują właściwie od świtu do nocy, by obsłużyć wszystkie możliwe przesyłki. Nie chcą zatem poświęcać czasu na dobór kartonu i pakowanie przesyłki, a wolą spędzić go na jej przygotowaniu do transportu oraz doręczeniu do adresata. Oczywiście, jeśli pojawią się drobne problemy natury „kosmetycznej”, możesz liczyć na ich pomoc. Pamiętaj jednak, że nie jest to ich główne zadanie.
Q: Wysyłam przesyłkę za pobraniem. Wpisałem jednak zły numer konta. Co w takim przypadku?
A: Rozumiemy, że w trakcie dostawy możesz zmienić numer konta lub zwyczajnie chcesz, aby środki wpłynęły na inne konto bankowe. W celu zmiany tych danych, skontaktuj się z naszym działem obsługi Klienta. Przed rozmową przygotuj poprawny numer rachunku oraz numer przesyłki. Będą one potrzebne w celu weryfikacji. Poprosimy cię również o przesłanie tych danych na nasz adres email z adresu, na które zarejestrowane jest konto w naszym serwisie. Jest to niezbędne dla zachowania maksymalnego bezpieczeństwa twoich należności pobraniowych.
Q: Chciałbym jeszcze przed zamówieniem przesyłki dowiedzieć się, ile będzie ona kosztowała. Jak mam to zrobić?
A: Z jednej strony, możesz skorzystać z naszej strony internetowej. Znajduje się tam prosty formularz, który po wypełnieniu wskaże cenę zamawianej przesyłki. Możliwe jest też przeanalizowanie cennika GLS widniejącego na stronie internetowej KurierNet.pl. Jeśli nadal nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skorzystaj z formularza kontaktowego. W wiadomości wskaż rodzaj przesyłki, jej wymiary, wagę oraz punkt docelowy.
Q: Wysyłam przesyłkę do Klienta. Umówiłem się z nim, że to on pokryje koszty usługi kurierskiej. Czy możliwe jest scedowanie na niego tej opłaty?
A: Niestety, nie ma takiej możliwości. Przesyłki są opłacane przez Klientów z góry. Przelanie odpowiedniej ilości środków jest warunkiem przyjęcia zlecenia i wygenerowania listu przewozowego. Jest jednak wyjście z opisanej sytuacji. Przed zamówieniem odbioru, można wycenić przesyłkę. Kwotę otrzymaną doliczyć do kwoty pobrania. W ten sposób, w końcowym rozrachunku na Twoje konto trafi kwota wynikająca z podstawowego zobowiązania oraz rekompensata za koszty przesyłki. Można również poprosić odbiorcę, aby to on złożył w naszym serwisie zlecenie na odbiór paczki. Prawdopodobnie będzie to dla niego dobrym rozwiązaniem ponieważ jako nowy klient otrzyma od naszego serwisu 10 % rabat na pierwszą paczkę.
Sprawdź jak tanio możesz wysłać paczkę kurierem
Paczki do Wielkiej Brytanii już od 58,26 zł brutto
Q: Obecnie chcę nadać przesyłkę paczkową, jednak moja firma rozwija się i będę zainteresowany również przesłaniem większych gabarytów do różnych miejsc. Czy mogę skorzystać z pośrednictwa KurierNet.pl?
A: GLS jest liderem w zakresie przesyłek paczkowych. Jednak, KurierNet.pl pracuje także z innymi firmami kurierskimi, jak na przykład: Hellman, Raben Group, Pallex, Meest, DHL i wiele innych. Właściwie można uznać, że korzystając z usług któregoś z naszych partnerów, jesteśmy w stanie obsłużyć każdą przesyłkę. Jeśli zatem pojawi się taka potrzeba, zapraszamy do kontaktu. Nasi doradcy dopasują usługę do indywidualnych potrzeb Klienta. Zachęcamy też do korzystania z naszego programu partnerskiego, co wpłynie na obniżenie kosztów.
Q: Dużo korzystam z telefonu komórkowego. Raczej nie znajduję czasu, by usiąść przed komputerem. Czy KurierNet.pl ma swoją wersję mobilną?
A: Aktualnie nie ma wprost aplikacji na telefony komórkowe czy też tablety, która obsługuje zamówienia składane przez KurierNet.pl. Nasza strona zbudowana jest w technologii RWD czyli dostosowuje się do każdego urządzenia, na którym jest otwierana. Bardzo dobrze jednak, że jako Klient pytasz o to, bo jest to dla nas właściwy sygnał do działania. Na obecną chwilę możemy jednak zaproponować pracę na przeglądarce telefonu. Aby ułatwić zadanie możesz skorzystać z opcji „wersja na komputer” oraz „obrót płaszczyzny ekranu”, co znacznie wpłynie na funkcjonalność strony.