Wprowadzenie dopłaty w okresie szczytu paczkowego UPS
Informacja pochodzi z biuletynu firmy UPS:
Wysyłka w okresie szczytu paczkowego
Aby zapewnić, oczekiwaną przez Państwa, niezawodność naszych usług w czasie zwiększonego zapotrzebowania na wysyłki kurierskie, podejmiemy szereg działań zapewniających optymalną przepustowość naszej sieci.
Tymczasowa dopłata w okresie szczytu paczkowego
Od 31 października do 15 stycznia wprowadzimy tymczasową dopłatę w okresie szczytu paczkowego dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak: Duża paczka, Rozmiary przekraczające dozwolone limity oraz Dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek.
Będzie to dodatkowa opłata doliczana do ceny przesyłki, zawierającej stawki podstawowe, dopłaty oraz/lub cła.
Informacje o wysokości dopłaty w szczycie sezonu oraz specyfikacje paczek, które kwalifikują się do tej dopłaty, można znaleźć w Powiadomieniu o dopłacie UPS w okresie szczytu paczkowego na stronie UPS.com .
- Przesyłki UPS Standard
- Od 22 listopada do 24 grudnia, przesyłki w usłudze UPS Standard mogą wymagać dodatkowego dnia transportu
- Od 22 listopada do 24 grudnia, przesyłki w usłudze UPS Standard mogą wymagać dodatkowego dnia transportu
- Przesyłki UPS Express
- Od 27 listopada do 18 grudnia planowanym czasem doręczenia dla usług UPS Express -Dostawa w sobotę będzie godzina 14:00
- Od 29 listopada do 7 stycznia doręczenia w usłudze UPS Express zaplanowane do 10:30 zostaną zrealizowane do 12:00
- Od 29 listopada do 7 stycznia doręczenia w usłudze UPS Express zaplanowane do 12:00 zostaną zrealizowane do 14:00
Mimo wprowadzanych korekt do czasów transportu w wielu przypadkach będziemy w stanie dotrzymać normalnych terminów dostawy. Aby to osiągnąć, zatrudniamy na ten czas dodatkowych pracowników w całej Europie, w tym 1500 pracowników w naszych sortowniach, 320 dodatkowych kierowców a także uruchamiamy ponad 1000 tras doręczeń podwykonawców.
Więcej informacji źródłowych
Aby uzyskać więcej informacji na temat wysyłki za pośrednictwem UPS w okresie szczytu paczkowego, prosimy zapoznać się z poniższymi materiałami:
- Nasz harmonogram świąteczny przedstawia najnowsze terminy odbiorów, nadań oraz czasów doręczeń w okresie dwóch ostatnich tygodni w roku
- Strona z informacjami o naszych dniach roboczych wyświetla zmiany w usługach związane ze świętami państwowymi
- Powiadomienia serwisowe na stronie głównej ups.com informują o zakłóceniach, które mogą mieć wpływ na Państwa przesyłki, takie jak niekorzystne warunki pogodowe.