Hellmann –historia prawdziwa
Historia firmy sięga drugiej połowy XIX wieku i jest przykładem tego, że ciężka praca i konsekwencja dają efekty. Wszystko zaczęło się w Niemczech, kiedy to pierwszy raz do małego miasta Osnabrück dojechał Carl Hellmann, aby dostarczyć do Klientów pierwsze przesyłki. Zrobił to wyjątkowo szybko, a towar dotarł do adresata w nienagannym stanie. Obecnie, będąc jedną z największych rodzinnych firm, oferuje swoje usługi w 173 krajach, dając pracę ponad 20 tysiącom osób, stale rozwijając zakres swoich usług i zdobywając najbardziej wymagające rynki świata.
Poniżej zebraliśmy dla Was opinie klientów na temat firmy Hellmann.
- „Jestem Klientem przedsiębiorstwa Hellmann od kilku miesięcy. Mile zaskoczyli mnie z uwagi na profesjonalną obsługę i jej kompleksowość. Dotychczas firmy, z których usług korzystałem, nie dotrzymywały terminów dostaw, a ja musiałem się tłumaczyć kontrahentom i ponosić konsekwencje. „
- „Firma godna polecenia. Korzystałem z usług związanych z przewozem produktów na paletach przemysłowych. Miałem też okazję porozmawiania za pomocą ich infolinii. I tu miłe zaskoczenie, bo nie musiałem czekać na połączenie z konsultantem. Myślę, że podejmiemy stałą współpracę.”
- „Jedna z tych firm, której warto zaufać. Robią to, co należy. Zagraniczne oddziały mojego pracodawcy zleciły im przeprowadzenie transportu maszyn z jednej fabryki do drugiej. Zrobili to właściwie „bezszelestnie”. Transport morski, w tym przypadku, okazał się idealnym rozwiązaniem. „
- „Nie miałem doświadczenia w przesyłkach międzynarodowych. Przerażały mnie cła, formalności, odprawy. Właściwie, chciałem zrezygnować z biznesu i ograniczyć go tylko do terenu Polski. Hellmann wszystko załatwił. Ja się jedynie podpisałem w kilku miejscach. „
- „Pracuję w jednym z biur Hellmann na południu Polski. To moja pierwsza praca w tej branży. Organizacja i poświęcony mi czas robią wrażenie. Motywacja również jest ważna, a pozytywne relacje z Klientami, którzy nas odwiedzają, dają pewność, że to co robię ma sens.”
- „Pracowałem w oddziale zagranicznym firmy. Obecnie zajmuje się organizacją frachtu morskiego. Lubię mieć wszystko ułożone i zorganizowane tak, jak powinno być. W Hellmann dostaję to, czego oczekuję.”
Hellmann to przede wszystkim firma z tradycją, która podchodząc z szacunkiem do utartych schematów, stara się rozwijać oraz dostosowywać do współczesnych oczekiwań rynku i technologii. Jej usługi to nie tylko stricte obsługa kurierska na zasadzie door-to-door, ale szeroko pojęta logistyka. W tym zakresie obsługuje:
Doświadczenie oraz zaangażowanie w sprawę firmy Hellmann pozwalają na obsługę byłych krajów ZSRR z pełnym pakietem usług oraz komunikowanie tego rejonu z około 150 krajami na całym świecie. Wyspecjalizowana kadra 400 pracowników oraz zaplecze techniczne zapewniają wykonanie zlecenia na światowym poziomie, co doceniło tysiące Klientów.
Motywację czerpie, przede wszystkim, z zadowolenia Klientów oraz znajdowania nowych, zaskakujących rozwiązań. Konkurencja jest duża, ale to firma Hellmann chce wyznaczać nowe standardy relacji z Klientami, ekonomiki oraz dbałości o środowisko. Obsługujemy miliony przesyłek, ale każdą sprawę traktujemy jakby była ona naszą pierwszą. Pełne zaangażowanie i wiara w to, co robimy, pozwala na czerpanie satysfakcji z najprostszych rzeczy.
Hellmann to nie tylko miejsce, gdzie pracownik spędza 8 godzin dziennie, a na koniec miesiąca otrzymuje wynagrodzenie. Historia firmy pokazała, że rodzinne stosunki i wsparcie to podstawa w rozwoju biznesu. Jeśli chcesz zobaczyć jak to jest, kiedy nawet poranna kawa poprzedzona jest uśmiechem- zapraszamy do aplikowania. Kilkuetapowa rekrutacja, ciekawe stanowiska i dogodne warunki pracy na pewno przypadną Ci do gustu. A później, po prostu rób to, co lubisz.
Rozumiemy, że udzielenie odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania może nie być możliwe na kanwie strony internetowej. Dlatego, zespół Hellmann jest w stałej gotowości, aby Cię wysłuchać i rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości.
Skorzystaj zatem z infolinii telefonicznej Hellmann (tel.: +48 22 717 97 97), gdzie po odpowiedzi na kilka prostych pytań, Twoje połączenie zostanie przekazane do odpowiedniego specjalisty.
Możesz również do nas napisać (customservice-pl@hellmann.com). Biura Hellmann rozmieszczone są w największych miastach Polski, co pozwala na szybkie i sprawne dotarcie do Klientów.
Raszyn (Centrala) ul. Sokołowska 10 tel.: +48 (22) 717 97 97 |
Bydgoszcz ul. Forodońska 74 |
Rzeszów Stanisława ul. Trembeckiego 11 |
Szczecin ul. Małopolska 43/3 tel.: +48 (91) 831 28 81 |
2. Biura wraz z magazynem
Czeladź ul. Handlowa 20 tel.: +48 (32) 769 96 00 |
Gdańsk ul. Elbląska 110 (Panattoni Park) tel.: +48 (58) 785 34 40 |
Kraków ul. Ciepłownicza 54 tel.: +48 (12) 298 41 50 |
Nowy Tomyśl Sękowa 58 tel: +48 (61) 442 05 00 |
Poznań Gądki ul. Magazynowa 5A tel.: +48 (61) 442 05 77 |
Stryków Smolice 1H (Tulipan Park) tel: +48 (42) 290 99 94 |
Szczecin ul. Kniewska 2K |
Warszawa (Kom) ul. Sokołowska 26 tel.: +48 (22) 717 97 05 |
Wrocław Ryszarda ul.Chomicza 26 tel.: +48 (71) 726 03 05 |
2. Pozostałe lokalizacje
Gdynia (fracht morski) ul. J. Wiśniewskiego 31 tel: +48 (58) 783 21 61 |
Szczecin (transport drogowy) ul. Małopolska 43/3 tel: +48 (91) 831 28 81 |
Warszawa Okęcie (fracht lotniczy) ul. Wirażowa 3 tel: +48 (22) 460 01 20 |
Hellmann ceni sobie profesjonalizm i bezpieczeństwo, uznając, że jest to podstawa zaufania, stanowiąca ważny czynnik w kontaktach biznesowych. Właśnie dlatego, firma to najwyższe standardy ochrony danych osobowych oraz dokumentów, jakie są do nas dostarczane. Wszelkie procedury są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i najbardziej rygorystycznymi procedurami. W celu dokładniejszego zapoznania się z tematyką zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej.
Główna siedziba firmy w Europie znajduje się w Niemczech w mieście Osnabrück, gdzie wszystko się zaczęło. Liczne oddziały rozmieszczone są w większości państw na świecie. W Polsce, Centrala ma biuro w Raszynie koło Warszawy. Zatrudniają około 500 pracowników w 13 oddziałach rozmieszczonych w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Nowym Tomyślu, Poznaniu, Rzeszowie, Strykowie, Chorzowie, Warszawie, Wrocławiu oraz Szczecinie. Nadal jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i liczymy na wspólny rozwój z obecnymi oraz nowymi Klientami.
Firma KurierNet oferuje najtańszą przesyłkę za pośrednictwem Hellmann. Cena netto za usługę z wykorzystaniem palety do 200 kg na terenie Polski to 154,60 PLN (190,16 PLN brutto). Cena wzrasta w zależności od wagi przesyłki. Najcięższa obecnie obsługiwana przesyłka paletowa może osiągać do 1200 kg, a jej koszt to zaledwie 226,56 PLN (278,67 PLN brutto). Na każdą usługę wystawiana jest faktura. Szczegółowy cennik oferty dostępny jest na naszej stronie.
W zakresie współpracy z firmą Hellmann świadczone są także dodatkowe usługi, takie jak:
Aktralny cennik usług Hellmann znajdziesz tutaj
Zawsze aktualną ofertę cenową sprawdzisz w naszym kalkulatorze ceny przesyłki.
Świadczymy usługi związane z pobraniem należności od adresata za dostarczony towar. W tym zakresie oferujemy:
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, staramy się dla podmiotów, które stale korzystają z naszych usług przygotowywać atrakcyjne promocje i programy partnerskie. Obecnie można z korzystać z:
Działalność naszej firmy oparta jest na doświadczeniu i zadowoleniu Klientów. Naszych partnerów biznesowych dobieramy według klucza jakości i niezawodności. Pośrednicząc w przesyłkach kurierskich, dajemy rękojmię wykonania usługi na najwyższym poziomie. O jakości serwisu świadczy odznaczenie naszej firmy godłem programu „Konsumencki Lider Jakości 2019” w kategorii: „Serwis do zamawiania paczek kurierskich”. Jednocześnie, dziękujemy Państwu za zaufanie, docenienie i motywację, aby każdego dnia starać się spełniać wymagania stawiane przed nami.
Oczywiście, jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów pod infolinią czynną od godziny 9-16. A jeśli chcesz się z nami skontaktować po tym czasie, zapraszamy do korespondencji mailowej.
Podstawą przesyłki jest list przewozowy, generowany przez nasz system po opłaceniu usługi. Jeśli chcesz zmienić lub anulować zlecenie, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z naszą obsługą oraz złożenie nowego zamówienia z poprawnymi danymi.
KurierNet jest pośrednikiem między Tobą a firmą Hellmann. Każdorazowe złożenie zlecenia odbioru przesyłki oraz opłacenie jej jest równoznaczne z zawarciem z nami umowy na usługi. Nie podpisujemy umów ramowych i nie wymagamy deklaracji o liczbie przesyłek czy też ich wartości.
Wszystkie wspomniane przedmioty są możliwe do wysłania za pośrednictwem KurierNet. Konieczne jest jednak ich odpowiednie zapakowanie. Nie mogą stanowić jednej przesyłki. Opony: każda sztuka musi zostać zapakowana osobno. Rower: obecnie obsługiwane są tylko przesyłki, w których sprzęt sportowy zapakowany jest fabrycznie w karton. Części samochodowe: w zależności od gabarytu, powinny być one umieszczone w stateczny sposób na palecie tak, aby nie wydobywały się z nich żadne płyny, a ich transport był bezpieczny.
Jeśli poprawnie zamówiłeś kuriera, wskazując odpowiednie dane adresowe, powinien on odebrać skutecznie przesyłkę. Jeśli jednak to nie nastąpi, skontaktuj się z naszym działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo, podając niezbędne dane: numer przesyłki, swoje imię i nazwisko oraz numer kontaktowy. Nasz dział obsługi zbada sprawę najszybciej, jak to możliwe i udzieli Ci wyczerpującej odpowiedzi.
Zarówno waga, jak i wymiary przesyłki są bardzo ważnymi informacjami. Z uwagi na to, powinieneś podać je możliwie dokładnie. Jedną z możliwości jest anulowanie zamówionej usługi i wystawienie nowego zlecenia z poprawnymi danymi. Każda przesyłka, która trafia do naszego magazynu jest ważona i mierzona. Ma to na celu, przede wszystkim, zapewnienie bezpieczeństwa w transporcie. Zastrzegamy sobie możliwość obciążenia Klienta dodatkowymi opłatami w przypadku, jeśli parametry przesyłki znacznie będą odbiegać od zadeklarowanej.
Staramy się, aby przesyłki były doręczone możliwie najszybciej. Standardowo trzymamy się ram przedziału godzinowego od 9:00 do17:00, jednak jeśli życzysz sobie, możesz wybrać specjalna opcję z deklarowanym doręczeniem przed godziną 9:00 lub 12:00.
Zakresem naszych usług objęte są zarówno osoby fizyczne, prawne, jak i jednostki organizacyjne. Zatem- każdy może z nich skorzystać. Należy jednak pamiętać, że w trakcie zakładania konta na naszej stronie niezbędne jest podanie właściwych danych potrzebnych chociażby do wystawienia faktury. W przypadku obsługi przedsiębiorstw i zaplanowanych częstszych przesyłek, jesteśmy otwarci na stworzenie indywidualnego planu współpracy oraz cennika.
Rozumiemy, że nasi Klienci posiadają wielu kontrahentów. Ich adresy oraz pozostałe dane są bardzo ważne. Dlatego właśnie, do Waszej dyspozycji oddajemy Książkę adresową, w której w prosty i czytelny sposób możecie zapisać niezbędne dane, aby do nich wrócić w każdym momencie. Możliwa jest również edycja adresów. Wszystkie umieszczone tam dane są odpowiednio chronione tak, aby nie dostały się w niepowołane ręce.
Jeśli posiadasz konto w naszym serwisie, możesz wskazać inny adres przesyłki niż Twoja siedziba czy miejsce zamieszkania. Należy jednak pamiętać, by uzyskać od Nadawcy niezbędne informacje, takie jak: pełny adres, numer telefonu, wymiary oraz wagę przesyłki. Koniecznym jest także, aby poinformować go o sposobie odpowiedniego przygotowania przesyłki. Dodatkowo, podczas tworzenia zamówienia, możliwe jest podanie dodatkowych informacji o tym, że towar jest odbierany od Nadawcy, który nie jest naszym Klientem. W razie problemów, zachęcamy do kontaktu z nami.
Rozumiejąc rosnące potrzeby Klientów, stale staramy się poszerzać ofertę w zakresie przedmiotów możliwych do transportu za pośrednictwem naszych partnerów. Należy jednak pamiętać, że są takie towary, których nie można przesyłać, chociażby z uwagi na ich naturę bądź właściwości. Przykładami są: zwierzęta, przedmioty niebezpieczne oraz przedmioty, prawnie zakazane lub chociażby takie, które w oczywisty sposób mogą ulec zniszczeniu w trakcie transportu. Każda przesyłka jest weryfikowana w naszym magazynie i może być cofnięta do nadawcy.
Jesteśmy otwarci na polemikę z naszymi Klientami. Jednakże, regulamin i polityka naszej firmy są jednoznaczne i równe dla każdego Klienta. Jedyną, podlegającą negocjacji, kwestią jest cennik usług (w określonych warunkach). Jeśli któryś z zapisów budzi Twoje wątpliwości lub nie jest jasny, chętnie je wyjaśnimy i odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Nie mamy z tym problemu. Ufamy, że zadowolony Klient jest najlepszą reklamą usług świadczonych przez nas oraz naszych partnerów biznesowych. W tym zakresie również funkcjonuje nasz program partnerski, z którego zachęcamy skorzystać.
KurierNet stawia, przede wszystkim, na rozwój. Staramy się stale poszerzać zakres świadczonych usług i prowadzimy w tym zakresie rozmowy z naszymi partnerami biznesowymi. O wszelkich zmianach informujemy na naszej stronie internetowej. Jeśli zatem nie znalazłeś informacji o interesującej Cię usłudze, zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi pracownicy chętnie przyjmą wszelkie sugestie, a może nawet uda nam się znaleźć usługę, która jednak sprosta Twoim wymaganiom.
Jest możliwość płatności zbiorczej. Należy jednak zwrócić na to uwagę w trakcie zamawiania przesyłki. Wtedy, każde kolejne zlecenie podwyższa saldo zobowiązania. Pamiętaj jednak, że jedynie poprawnie opłacona przesyłka uważana jest za gotową do odbioru. Alternatywą jest tez nasz program „Skarbonka”. Dzięki środkom, jakie się tam znajdują, można opłacić całe swoje zobowiązanie, a nawet uzyskać interesujące rabaty. Zapraszamy do korzystania!
To prawda- konkurencja jest znaczna. Dlatego właśnie, stawiamy na wartości kluczowe dla nas, takie jak: profesjonalizm, zaufanie, atrakcyjne ceny i pewność usług. Rozumiemy, że pozytywne relacje biznesowe buduje się na przestrzeni czasu. Poinformuj nas o tym, a my damy Ci satysfakcję ze świadomości dobrego wyboru.