Firma DPD Polska to jedna ze strategicznych film na krajowym rynku branży kurierskiej. Podwalinami pod dzisiaj istniejącą firmę było przedsiębiorstwo Masterlink Express. Spółka powstała w 1991 roku, której całościowy kapitał był polski. Po siedmiu latach działalności firmę przejęła Grupa Poczty Szwedzkiej. Ten krok pozwolił firmie nabrać wiatru w żagle i zapoczątkował jej dynamiczny rozwój. Od roku 2002 firma jest członkiem DPD co umożliwiło firmie dostęp do ponad 30 krajów Europy. W tym samym roku firma wykupiła całościowe udziały w Air Cargo Poland przez co w oferta DPD znacznie się rozrosła.
Gałęziami działalności, które zaczęły funkcjonować stały się: usługi celne i spedycyjne, w tym lotnicze, morskie oraz naziemne. W roku 2004 firmę w całości przeją francuski GeoPost, którego właściciele jest poczta francuska La Poste. Rok 2007 to krystalizacji dawnego Masterlinka w DPD Polska Sp. z o.o.
Pod francuskimi skrzydłami firma nabrała rozpędu i w latach 2006-2012 zanotowała ogromny rozwój, które przykładem jest powstanie Centralnej Sortowni DPD w Strykowie. W 2014 roku DPD stała się liderem na krajowym rynku. Obrót spółki już wtedy przekraczał 1 mld złotych rocznie. W 2015 roku DPD ujednoliciła identyfikację tworzą DPDgroup. Ten sam rok przyniósł finalizację połączenia DPD z firmą Siódemka.
Notowania DPD są imponujące. Na terenie Polski znajdują się dwie centralne sortwonie (Stryków, Rawa Mazowiecka) oraz cztery centra sortujące (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Gliwice). Flota DPD w kraju, to 470 samochodów ciężarowych, które dziennie przemierzają ćwierć miliona kilometrów. Dane z roku 2015 informują, że w ciągu 12 miesięcy DPD doręczyło do klientów 95 mln paczek. Nad Wisłą DPD zatrudnia 5000 kurierów. Światowa sieć natomiast dostarcza 3 mln paczek każdego dnia i zatrudnia 46.000 pracowników w 830 oddziałach na terenie ponad 40 krajów. Łączna flota DPD to 18.000 pojazdów.
Nazwa DPD oznacza w rozwinięciu Dynamic Parcel Distribution co podkreśla prężny rozwój firmy i jej postępującą ekspansję.
Priorytetem DPD jest dbałość o jakość usług. Firma wyjątkowo dobrze troszczy się o klienta. Przykładem jest strona internetowa DPD, która doskonale służy pomocą każdemu. W przypadku przygotowania paczki do wysyłki przesyłką kurierską nie każdy wie jak się do tego przygotować. Konieczne jest więc zapoznanie się z zasadami. Nie wszystkie towary mogą być przesyłane drogą kurierską. Firma DPD posiada listę rzeczy zabronionych. DPD Polska nie przyjmowane do transportu w ruchu międzynarodowym:
alkohol (nie chodzi tu o napoje alkoholowe)
amunicja
banderole
biżuteria
broń i jej części
dzieła sztuki
futra
kamienie szlachetne
kamizelki kuloodporne
karty kredytowe i płatnicze
metale szlachetne
napinacze pasów bezpieczeństwa
narkotyki
pieniądze i ekwiwalenty pieniężne
poduszki powietrzne
publikacje i materiały wizualne zabronione przez prawo (pornografia)
rośliny
skóra
szczątki ludzkie
żywność
inne towary zabronione przez prawo i inne regulacje
Podobnie z towarami objętymi restrykcjami w ruchu międzygranicznym. DPD szczegółowo je wymienia. Są to:
towary akcyzowe
napoje alkoholowe
antyki
farmaceutyki
kosmetyki
krew
lekarstwa
towary łatwopalne
wyroby tytoniowe
paszporty
próbki medyczne
tablice rejestracyjne
zegarki złote, srebrne
produkty pochodzenia zwierzęcego.
W przypadku towarów objętych restrykcjami trzeba dokładnie zapoznać się z limitacjami wyznaczonymi przez kraj, do którego adresowana jest przesyłka.
Poza tymi dwoma listami, DPD bez problemu dostarczy wszystko pod podany adres.
Przygotowana i prawidłowo zabezpieczona przesyłka powinna być następnie zaadresowana. Po uzupełnieniu danych należy wycenić przesyłkę i zamówić kuriera DPD. Firma oferuje dwie opcje, jedna z nich to doręczenie bezpośrednio do odbiorcy, druga, to dostarczenie przesyłki do punktu Pickup. Na terenie kraju istnieje już ponad 1300 takich punktów, które łatwo zlokalizować za pomocą strony internetowej.
Po wybraniu opcji dostawy procedura nadania paczki jest niezwykle prosta. W formularzu wprowadza się dane adresowe (kod pocztowy), podaje gabaryty przesyłki. Następny krok to wypełnienie danych odbiorcy, opisanie zawartości paczki oraz ewentualnych uwag doręczenia. DPD oferuje szeroki zakres płatności internetowych. Opłata za przesyłkę to kolejny krok. Ostatnim jest wydruk dokumentów i przekazanie ich razem z paczką kurierowi.
Zamówienie kuriera do domu lub firmy w DPD obywa się na podstawie formularza wypełnianego na stronie firmy, lub przez przesłanie formularza zamówienia drogą mailową. Istnieje również możliwość zamówienia kuriera przez telefon za pośrednictwem Contact Center pod numerami: 801 400 373 lub 22 577 55 55. Nic prostszego. Doskonałe udogodnienia można dodatkowo uzyskać poprzez portal kuriernet.pl współpracujący z DPD.
Zarówno DPD, jak i współpracująca z nim firma kuriernet.pl umożliwiają klientom cykliczną obsługę paczek. Usługa ta adresowana jest zarówno do film, sklepów internetowych, jak i klientów indywidualnych, którzy często korzystają z usług kurierskich.
DPD idzie z duchem czasu i dbając o klienta oraz bezpieczeństwo przesyłek wprowadza najnowsze technologie. Jedną z nich jest możliwość śledzenia przesyłki. Dzięki możliwości trackingu klient o każdej porze ma dostęp do informacji gdzie znajduje się jego paczka. Jak sprawdzić dane o przesyłce? Wystarczy skorzystać z numeru listu przewozowego wpisując go w formularz dostępny na stronie internetowej firmy DPD. Przedsiębiorstwo umożliwia śledzenie kilku przesyłek naraz, dzięki czemu klient może poczuć się bezpiecznie i mieć kontrolę nad wysyłanym towarem. Pakiet monitoringu przesyłek oraz namierzania kuriera dostępny jest również przez portal kuriernet.pl ściśle współpracujący z firmą DPD. Kuriernet.pl to przystępna w obsłudze platforma pozwalająca na zarządzanie przesyłkami.
DPD Polska świadczy szeroki wachlarz usług. Oferta DPD spełnia wymagania każdego klienta.
W usługach krajowych można cieszyć się jednodniowym czasem dostarczenia przesyłki. Każda z praczek ubezpieczona jest do kwoty 1000 PLN. Ubezpieczenie to zawarte jest w cenie usługi. W przypadku wysyłki towarów o większej wartości istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki na wyższą kwotę. W pakiecie standardowym zapewniane są dwie próby doręczenia paczki, a informację o doręczeniu dostępne są na stronie internetowej. W standardowej usłudze krajowej DPD CLASSIC, istnieje możliwość dostosowania dodatkowych opcji, takich jak: skorzystanie z przesyłki za pobraniem (C.O.D.), zlecenia odbioru, przesyłki zwrotnej, doręczenia do rąk własnych, uzyskanie kopii dokumentu przewozowego, dostępu do awizo w formie SMS. Te technologie usprawniają kontrolę nad przesyłanym towarem.
Atrakcyjną opcją usług są krajowe usługi ekspresowe świadczone przez DPD. W przypadku wyboru tej opcji paczka jest dostarczona do godz. 9:30, 12:00, bądź o wskazanej godzinie następnego dnia. Innowacyjnym udogodnieniem jest opcja DPD City dostarczająca usługi na terenie miasta przez 7 dni w tygodniu i 24h na dobę. Kurier miejski jest idealnym rozwiązaniem dla rozwijających się przedsiębiorstw. Opcja CITY Express gwarantuje doręczenie przesyłki w ciągu 2h od momentu przyjęcia zlecenia. Możliwości DPD są praktycznie nieograniczone. Szczegółowe informacje na temat usług znajdują się pod linkiem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Ekspresowy-serwis-krajowy.
Ciekawie prezentuje się także oferta usług zagranicznych. DPD dociera do 30 krajów na terenie Europy. Czas, jaki kurierzy potrzebują na dostarczenie przesyłki pod europejskie adresy to od 2 do 5 dni. Podobnie, jak usługach krajowych, przy wysyłce paczek zagranicę w opcji DPD Classic każda z nich ubezpieczona jest do kwoty 1000 PLN. Firma umożliwia zwiększenie kwoty ubezpieczenia przesyłki.
Dla bezpieczeństwa towarów przesyłka podlega ciągłemu śledzeniu na życzenie klienta. Monitoring odbywa się poprzez stronę internetową na podstawie numeru listu przewozowego. Opcje dodatkowe proponowane przez DPD to możliwość otrzymania dowodu doręczenia paczki oraz dokumentu przewozowego. Firma realizuje także przesyłki paletowe do Litwy, Łotwy i Estoni w zaledwie 2-3 dni. Wprowadzono również międzynarodową usługę Predict informującą odbiorcę o czasie dostarczenia przesyłki. Predict dostępna jest w Belgii, Czechach, Estonii, Holandii, Irlandii, na Litwie, w Luksemburgu, na Łotwie, w Niemczech, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Szwajcarii, na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii.
Usługi DPD Express oraz DPD Guarantee poza powyższymi opcjami poszerzają zasięg. Dzięki nim DPD dociera do 225 krajów na całym świecie, w tym do USA.
DPD oferuje także atrakcyjny program dla firm, dostosowany do specyfiki każdej z nich, bez konieczności deklaracji liczby wysyłanych paczek. Dzięki aplikacji Webklient przedsiębiorcy posiadają pełną kontrolę nad wysyłanym towarem, cieszą się bezpośrednim kontaktem z klientem oraz swobodnie ustalają szczegóły dostarczenia paczek. Ten pakiet usług uczynił z DPD firmę atrakcyjną w prężenie rozwijającym się rynku e-commerce.
Szeroka gama usług zdawałaby się być niezwykle kosztowną. Ile to tak naprawdę kosztuje w DPD? Sprawdź w naszym cenniku DPD. Okazuje się, że ceny są równie atrakcyjne, jak same usługi. Proste obliczanie wartości przesyłki odbywa się w elektronicznym formularzu dostępnym na stronie internetowej DPD. Po wpisaniu wymiarów, wagi paczki oraz adresu nadania wraz z adresem dostarczenia uzyskujemy cenę. Oferta DPD jest pod względem cenowym niezwykle konkurencyjna. Szczegółowy i najbardziej aktualny cennik usług kurierskich krajowych znajduje się pod adresem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Cennik. Z kosztami usług międzynarodowych zapoznać się można tutaj: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-miedzynarodowe/Cennik.
Niskie opłaty za przesyłkę mogą być jeszcze bardziej konkurencyjne poprzez portal kuriernet.pl, który współpracuje z DPD. Z kuriernet.pl istnieje możliwość wysłania najtańszej przesyłki z zachowaniem bezpieczeństwa i pełnego profesjonalizmu gwarantowanego przez firmę kurierską. Do tego firma oferuje pełen zakres od wyceny przesyłki, zamówienia kuriera, po pełny monitoring paczek.
W przypadku niedostarczenia paczki z powodu nieobecności odbiorcy pod adresem warto skontaktować się z działem obsługi klienta DPD lub bezpośrednio z oddziałem w celu ustalenia szczegółów odbioru przesyłki. Dział obsługi klienta DPD dostępny jest pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
Dane kontaktowe wybranych działów DPD na terenie kraju:
MIASTO | ADRES | GODZINY OTWARCIA | KONTAKT |
Białystok |
DPD Polska Sp. z o.o. Przędzalniana 29, 15-688 Białystok |
Pn - Pt: 09:00 - 17:00 Sob: 10:00 - 13:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Bydgoszcz |
DPD Polska Sp. z o.o. Ołowiana 18, 85-461 Bydgoszcz |
Pn - Pt: 10:00 - 18:00 Sob: 10:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Częstochowa |
DPD Polska Sp. z o.o. Hantkego 8, 42-202 Częstochowa |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Gdańsk |
DPD Polska Sp. z o.o. Starowiejska 33, 80-180 Kowale |
Pn - Pt: 10:00 - 17:00 Sob: 10:00 - 13:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Katowice |
DPD Polska Sp. z o.o. Bojkowska 65, 44-141 Gliwice |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Kielce |
DPD Polska Sp. z o.o. Rolna 8, 25-419 Kielce |
Pn - Pt: 10:00 - 18:00 Sob: 10:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Kraków |
DPD Polska Sp. z o.o. Płk. Dąbka 22A, 30-732 Kraków DPD Polska Sp. z o.o. Hałacińskiego 15, 32-050 Skawina |
Pn - Pt: 10:00 - 18:00 Sob: 10:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Lublin |
DPD Polska Sp. z o.o. Zawieprzycka 8L, 20-228 Lublin |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 13:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Łódź |
DPD Polska Sp. z o.o. Wodna 38a, 95-010 Stryków |
Pn - Pt: 08:00 - 18:30 Sob: 08:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Poznań |
DPD Polska Sp. z o.o. Krzysztofa Kolumba 12, 62-052 Komorniki |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Radom |
DPD Polska Sp. z o.o. Samorządowa 8, 26-600 Radom |
Pn - Pt: 09:00 - 17:30 Sob: 09:00 - 13:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Sosnowiec |
DPD Polska Sp. z o.o. Inwestycyjna 8, 41-208 Sosnowiec |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Szczecin |
DPD Polska Sp. z o.o. Stobno 74, 72-002 Dołuje |
Pn - Pt: 10:00 - 17:00 Sob: 10:00 - 13:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Toruń |
DPD Polska Sp. z o.o. Polna 125, 87-100 Toruń DPD Polska Sp. z o.o. Płaska 36, 87-100 Toruń |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Warszawa |
DPD Polska Sp. z o.o. Mineralna 15 (w soboty wjazd od ul. Szyszkowej), DPD Polska Sp. z o.o. Daniszewska 14, 03-230 Warszawa DPD Polska Sp. z o.o. Groblowa 4, 05-804 Pruszków DPD Polska Sp. z o.o. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa |
Pn - Pt: 09:00 - 19:00 Sob: 09:00 - 14:00 Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 10:00 - 14:00 Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 10:00 - 14:00 Pn - Pt: 08:00 - 20:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Wrocław |
DPD Polska Sp. z o.o. Bierutowska 81, 51-317 Wrocław |
Pn - Pt: 09:00 - 18:00 Sob: 09:00 - 14:00 |
Tel: 22 577 55 55 cc@dpd.com.pl |
Usługi świadczone przez DPD są określane przez szczegółowe regulaminy. DPD zapewnia najwyższą jakość, bezpieczeństwo i profesjonalizm w transporcie i dostarczaniu przesyłek. Wszystkie informacje dotyczące regulaminów DPD znajdują się na stronie firmy (https://www.dpd.com.pl/regulaminy).
{zarobki, informacje, kurier}
Filarem każdej firmy kurierskiej są zatrudnieni kurierzy. Na stronie DPD dostępny jest formularz, który może wypełnić każda osoba chcąca dołączyć do zespołu tej prężnie rozwijającej się firmy. Przedsiębiorstwo stale poszukuje nowych pracowników, a to za sprawą swojej postępującej ekspansji na rynkach lokalnych, europejskich i światowych. Firma oferuje atrakcyjne warunki współpracy, a jako lider na rynku kurierskim zapewnia specjalistyczne szkolenia, nieustanny rozwój i atrakcyjne zarobki. Kurierzy w DPD zatrudnieni są na podstawie klarownej umowy o pracę. Dla swoich kurierów firma zapewnia stałe zatrudnienie z gwarancją codziennych odbiorów kurierskich, ilością paczek do doręczenia oraz określonym stałym obszarem pracy. Stawki za doręczenie, odbiór oraz wagę paczek są bardzo atrakcyjne. Do tego kurierzy wiedzą za na co pracują, gdyż zarobki uwarunkowane są od ilości doręczonych i odebranych przesyłek. DPD wychodzi również z dedykowanym programem dla nowych kurierów pod nazwą Gwarantowana „5”. W programie firma gwarantuje minimalny obrót miesięczny w wysokości 5000 PLN dla każdego kuriera.
Pozycja lidera na krajowym rynku uzyskiwana jest nie tylko na podstawie dziennej statystyki dostarczania przesyłek, ale sprawnej, profesjonalnej i przyjaznej klientowi obsłudze. W DPD kładziony jest szczególny nacisk na kontakcie kurierów bezpośrednio z klientami. Rewolucja jaka dokonuje się w firmie, jak i jej ekspansja to efekt dobrego kontaktu na linii kurier-nadawca/odbiorca. Kurierzy DPD to rzeczowi pracownicy, bardzo kontaktowi i niesprawiający problemów. Wysoki wskaźnik pozytywnych opinii na portalach gromadzących te informacje zdecydowanie to potwierdza. Przekłada się to na liczbę klientów i poszerzany zasięg usług.
Spełnianie wymagań klienta to główne zadanie DPD. Firma obsługuje praktycznie każdy możliwy gabaryt przesyłanego w paczce towaru. By ułatwić klientowi wybór formy przesyłki, DPD dokonało kategoryzacji paczek ze względu na rozmiar ciężar.
Standardowa paczka krajowa, jak i paczka międzynarodowa w serwisie DPD Classic nie może przekraczać wagi 31.5 kg. Jej maksymalna długość wynosi 175 cm (najdłuższy bok), natomiast suma wysokości, szerokości i długości nie mogą przekroczyć granicy 300 cm. Dodatkowo paczka ma mieć kształt prostopadłościanu. W usłudze międzynarodowej DPD Express przesyłka nie może przekroczyć wagi 30 kg. Dane co do wielkości są identyczne.
Są to informacje dla podstawowych gabarytów paczek standardowych. DPD określa również warunki wysyłki paczek niestandardowych. Informacje te dostępne są pod linkiem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Wysylka/Sposob-wysylki/Wymagania-dotyczace-parametrow-przesylek.
Jeśli paczka przekracza wyznaczone gabaryty firma nalicza dodatkowe opłaty związane z przekroczeniem parametrów. Na stronie www DPD dostępny jest przyjazny kalkulator pozwalający dokonać dokładnych wyliczeń dotyczących gabarytów przesyłki.
DPD to godna zaufania firma. Doskonale zna ona specyfikę polskiego rynku. Wyróżniające spośród innych firm kurierskich jest jej podejście do klienta oraz elastyczność. Niezwykle ważnym atutem firmy są konkurencyjne stawki przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa transportowanych towarów, terminowości i dbania o zadowolenie nadawców i odbiorców.
W usłudze DPD Classic gwarantowane są dwie próby dostarczenia przesyłki do odbiorcy pod wyznaczony na paczce adres.
Kurierzy DPD kontaktują się zwykle z odbiorcą przed dostarczeniem przesyłki. Wysyłany jest Awizo SMS o zamiarze dostarczenia przesyłki pod wyznaczony adres. Indywidualne podejście DPD do klienta gwarantuje dobry kontakt z kurierem i bezproblemowe umówienie się na odbiór przesyłki. Warto nadmienić, że kurierzy nie mają jednak obowiązku kontaktowania się z klientem.
Dostarczenie przesyłek przez DPD w soboty odbywa się na podstawie specjalnej usługi. Usługa ta polega na nadaniu i/lub doręczeniu przesyłki w sobotę w godzinach 8:00 – 17:00. Usługa możliwa jest w realizacji tylko w przypadku nadania w ostatni, poprzedzający sobotę dzień roboczy.
Standardowo przesyłki przez DPD są dostarczane na terenie kraju w ciągu jedne dnia. Na terenie Europy w ciągu 2-5 dni. Czas dostarczenia przesyłki może się wiązać z wyborem usługi świadczonej przez DPD.
DPD Polska umożliwia weryfikację przesyłki przed jej przyjęciem.
Tak. Przesyłki transportowane przez firmę kurierską DPD mogą być odbierane w zlokalizowanych na terenie całego kraju ponad 1300 punktach Pickup. Do lokalizacji punktów Pickup dostępna jest specjalna zakładka na stronie internetowej DPD.
Kuriernet.pl współpracuje z firmą DPD. Poprzez portal można wysyłać nieograniczoną ilość przesyłek bez zawierania umów z firmą kurierską. Wszystkie formalność są przeprowadzane przez kuriernet.pl. Do tego firma kuriernet.pl oferuje jeszcze bardziej atrakcyjne ceny na usługi DPD. Gwarantuje też monitorowanie przesyłek, pełną kontrolę nad wysyłanym towarem oraz pomoc w obsłudze spedycji.
Korzystanie z usług kuriernet.pl odbywa się na podstawie logowania do serwisu i akceptacji regulaminów. Akceptacja regulaminu i zalogowanie się do serwisu jest równoznaczne z zawarciem umowy na świadczenie usług.
W przypadku nie zjawienia się kuriera lub braku kontaktu z nim warto jest sprawdzić status przesyłki lub skontaktować się z biurem obsługi klienta DPD.
W przypadku nie zastania odbiorcy w formularzu śledzenia paczki pojawi się informacja o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Wtedy też konieczny jest kontakt z lokalnym oddziałem DPD w celu ustalenia kolejnego terminu dostawy paczki. W usłudze gwarantowane są dwie próby dostarczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach paczka czeka na osobisty odbiór w lokalnym dziale DPD. Po trzech dnia od nieodebrania wraca do nadawcy.
Przy nadawaniu oraz odbiorze przesyłek konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności. W celu wersyfikacji kuriera można poprosić go o dokument tożsamości. Przy zamówieniu kuriera warto zapytać o numer kuriera, który będzie odbierał paczkę. Pojawienie się kuriera można również weryfikować na podstawie monitoringu przesyłki.
Tak. DPD Polska jest pierwszą firmą kurierską na terenie kraju, która obsługuje płatności kartami płątniczymi.
Reklamację w firmie DPD Polska można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej DPD (https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action), lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa. Do reklamacji konieczne jest dołączenie niezbędnych dokumentów wymienionych w formularzu reklamacyjnym.
DPD w jednej ze swoich ekskluzywnych usług oferuje dostarczanie przesyłek 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Standardowe usługi są obsługiwane w dni robocze w godz. 8-18.
Pośród konkurencji kurierzy DPD plasują się na czołowych miejsca wyprzedzając kurierów z GLS, UPS. Dodatkowym atutem są atrakcyjne ceny za przesyłki w DPD Polska.